BYD, kullanıcı güvenliği için inanılmaz bir adım atıyor

Dünyanın en büyük elektrikli araç üreticisi BYD, ürün ve hizmet yelpazesini genişletmeye devam ediyor. Şirket, mevcut müşterilerini memnun etmeyi ve yeni müşteriler çekmeyi hedefliyor. Bu amaç doğrultusunda, BYD’nin son girişimi “Çevrimiçi Kaza Raporlama Servisi” oldu. Henüz deneme aşamasında olan bu hizmet, kullanıcılara ihtiyaç halinde hızlı yardım sağlamayı amaçlıyor. İşte detaylar…

Maalesef kazalar hayatımızın bir parçası. Çoğumuz, istemeden bir nesneye veya daha kötüsü kendimize ya da başka birine, yaptığımız hatalar nedeniyle zarar vermişizdir. Ancak, araba kullanmak gibi durumlarda kazalar çok daha tehlikeli ve hatta ölümcül olabilir. Örneğin, Çin’de kısa bir süre önce, bir sürücü, fren pedalı yerine yanlışlıkla gaz pedalına basarak AITO M5 test aracını bir BYD Dolphin’e çarptı.

BYD, kullanıcı güvenliği için inanılmaz bir adım atıyor

Bu tür kazalar basit gibi görünse de, sıkça meydana gelir ve ciddi hasarlara yol açabilir. Bu tür olayları önlemek ve kazaya karışan kullanıcılara sorunsuz bir deneyim sunmak için BYD, yeni bir çevrimiçi kaza raporlama hizmeti başlattı. Bu hizmet şu anda BYD Dynasty ve BYD Ocean mini programları üzerinden erişilebilir durumda olup, uygulama işlevi daha sonra yayınlanacak.

Örneğin, Ocean mini programı ile kullanıcılar ilgili arayüzü açabilir ve talimatları takip ederek gerekli bilgileri yükleyebilir. Sigorta şirketi, hemen araç sahibine hizmet sağlamak için yanıt verecek, böylece “tek tıklamayla raporlama” gerçekleşecek ve kullanıcılar raporlama sürecini çevrimiçi olarak gerçek zamanlı olarak takip edebilecek.

Çevrimiçi raporlama hizmeti, elektrikli araç sahiplerinin bir kaza durumunda zamanında ve doğru yardım almasını sağlamaya yardımcı olabilir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir